Søk i denne bloggen

mandag 31. januar 2011

Koser meg med blogg Tørr jeg påstå :-)))))

>Hei dere alle :-)

Endelig så kom jeg meg inn og tok mot til meg og startet min egen blogge side ....godt og få skrevet ned noen ord ....alltid flott det :-)

Jeg skal på jobb om noen timer ..gleder meg ..alltid til og komme i mitt rette element :-)))) Jobber i byens bæste resturang :-))))

Barna skal på skolen så dem kjører jeg trygt og godt ...med min Rav..værtet er ufys ..som bare det ..men , en må kle seg ....riktig ....:-))))

Håper regnet ...tar bort mesteparten av ..snøen som har dalet ned de siste ..dagene ....... Når jeg i dag kommer hjem fra jobb skal jeg om det behøves ..få ...bort litt snø...har kjøpt meg en mini fræs hhehe..som jeg må ha slengledning .til...hehhe...blir sikkert en opplevelse og ta den i bruk ....tørr jeg påstå ...og barna mine gleder seg sykt til og se den i bruk....ja det skal bli morsomt skal det bli ....men kan sikkert fortelle her i bloggen hvordan det gikk da :-)))))

Håper dere alle sammen der ute får en fantastisk flott dag :-)))))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar