Søk i denne bloggen

fredag 17. juni 2011

koselig vænninne besøk :-)

Fikk besøk i dag av mi hærlige væninne Lena Olsen :-)))

Alltid hyggelig med koselig besøk :-))) Hun hadde med Blomster til meg i dag varmet bare sååååå assa :-))) Enkelte e bare sååå skjønn og alltid overasker :-))) En ser at vænna e bare de Fantastiske :-)

Ellers så har no denne dagen bare gått så fortt , jentungen ha vært i bursdag , jeg og mine engler og min kjære mamma vært ute å spist en Fantastisk middag...er Faktisk mett enda :-)))

Denne dagen har vært som en hærlig syden tempratur :-) noe som jeg er bare så glad i :-))))

Vi har pakket litt i kvell den ene skal på tur i morgen den andre skal på fotball kamp litt å holde fingrene i smått :-) men det e no nydelig å bruke tiden riktig :-)


Kjenn det e bare så nydelig godt å nyte øyeblikkene , nyte dagen , nyte de stundene som betyr masse for meg :-) Siden jeg fikk prolapsen i ryggen og isjas...så har livet mett forandret seg Radikalt ...har det .....men, jeg har godtatt situasjonen som jeg er kommet i så derfor så er de kvalitets øyeblikkene bare så sinnsykt viktig at en får nok energi og nok søvn :-) men det er dager jeg ikke får noe søvn ..å det er tungt , i dag så hadde jeg bare sååå sinnsykt med krampe i venstre foten...ikke bra..men, har blitt vant med det også .....så en vet aldri hva morgen dagen bringer en aldri ....

Derfor er det så viktig at en setter pris på tingene som livet byr på , selv om at en ikke klarer alt som en gjore før da......men, det skjønner en mye bedre da en opplever negative opplevelser i livet ..men føler jeg har blitt enn mester til å takle de opplevelsenen i livet det har gjort meg til det menneske jeg i dag er , som gjør at jeg er stolt av meg selv og så stolt at jeg gleder meg på alt livet byr på  :-) Det som jeg gleder meg på er samvær med mine engler, vænna , og familien :-)

Derfor så det at jeg og mamma og 2 av barna mine var ute å spiste middag ute var bare så skjønt , fikk overaskelse besøk av lena olsen og røde rose :-))) noe som varmet sååååå assa :-)))

Jentungen hadde plukket masse flotte sommer blomster til mammaen sin :-))) det va lukten av sommer i denne buketten kjærlighet :-)

Det e bare såååå koselig å nyte slike hærlige opplevelser :-))))

2 kommentarer: