Søk i denne bloggen

fredag 8. juni 2012

Hei Dere :-)))


jeg har ikke bolgget på lenge nå....har hatt mye i deet siste...jeg jobb, ungene osv..mene nå har jeg Bedre tid!!!!

Jeg har fått gjort mye i dag ...planlegger kaffebar...å skal starte opp så jeg har fått jobbet mere med den i dag Woooow :-)))


Så skal bli utrolig Artig å få publisere Framdriften her i bloggen min da :-)

Jeg fikk paller til kaffebaren i dag ...så skal jeg få skaffa meg mere ..paller og Trommel som jeg skal ha til bord i kaffebaren eg Bare stooor Gleda meg assa sååååå :-))))


Skal legge ut Bilda så dokk skal få se Framdriten å mulig komme meg Gode Råd !!!!


Jeg kommer også til å legge ut Bilder her av Kaffebaren min ..noe som jeg håpa kommer til å innspirere dokk andre !!!!


Kom med Råd og Tips til meg tar det i mot med positivitet  :-))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar