Søk i denne bloggen

onsdag 1. august 2012


                          Da har vi kommet til August !! 


Da har man fått tent masse lys..ute er det MØRKT... mene må si jeg liker denne årstiden også jeg !!!


Jeg koser meg inne med inne aktiviteter, Hører musikk ,maler , ja nyter dagene , nå har jeg og ungene Ferie å da skal vi kos oss Sammen , Syns det er Godt å ta vare på kvarandre den tiden vi lever ..vet ikke morgen dagen ...hva den bringer, Derfor så viktig å vise alltid til alle Rundt en at en bryr seg :-)


Dagen i dag så har vi alle vært litt late , kom hjem fra en Ferie tur i går kvell ..så ja vi va slitene både jeg og ungene , Turen den gikk meget godt , men tar på å konsentrere seg i mange mil i en bil...Vi var Flinke å tok oss mange stopp...da en kjenn at no må en ha seg en strekk .

Hadde været vært opphold om ikke annet så hadde jeg kunnet fått pusset kabeltrommler i tre...færdige....!!! mene har no blitt vant med dette været så da er det bare å Rømme inn å blogge ...eller se litt tv ...facebook..ja i dagens Samfunn så har vi mye å ta oss til ...heldigvis !!!!


Dette er min Første Pussemaskin så si ikke at jeg er Handy Woman ASSA!!!


Elsker å kokkelere jeg , sååå dette er en sommer Flørt med utenlanske Frukter tilslørt meg litt kanel og Sitronmelisse!!!! Jammlis va Rett å slett Nydelig assa!!!!


Kreative meg liker å Eksprimentere med alt her en en liten bit av hagen :-)


Her er jeg å symaskinen , ja kreativ på mange måta åååå ke artig !!!!

Kommentere gjærne om det er noe bare hyggelig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar