Søk i denne bloggen

torsdag 2. august 2012

Heisan Må si dagene de år fortt  jeg har fått gjort en del i dag, vært på besøk til en venninne i  dag jeg var på besøk til henne fikk jeg mere å mere Energi til å Male da jeg kom hjem ...så va bare så godt å få malet innom hus skal legge ut bilde da jeg er Ferdig så jeg kan skryte av meg selv litt !!!

Det er dette å være kreatvi å få skapt noe som er Fantastisk artig, godt å selv healende i seg selv, tankene går bort i noe helt annet Det en da gjør er å skape , Da kommer mere Energi å det er jo det jeg trenger ...er utbrent ..i den jobben jeg var i ...så denne mnd så har jeg bestemt meg bare å gjøre ting som gjør meg Glad !!!! Det e så hyggelig å glede seg igjenn på det jeg skal ...gjøre.....:-)

Har bursdag på søndagen så da skal jeg være færdig me dette prosjektet som jeg har startet på ...åååå bi Nice :-)

Det at jeg merket at jeg var utbrent var at jeg konstant var sliten , Gledet meg ikke til noe, var mye trøtt..hadde brukt opp all Energi da eg va  på jobb....da jeg har 3 barn som jeg er mamma til så er det masse en må gjøre me de ..da de går på skole ..osv...så merket at de dagene jeg ikke hadde en avtale klarte jeg å puste , men det var megt skjelden ...må si det ...når jeg tar tilbake blikk så pustet jeg ikke ...jeg hyperventilerte..samt så ble jeg mere følsom ..i mot kritikk...ååå jeg fikk ben verk...ja ...men det som mulig var det værste ...kollegaene mine så ikke signalene mine ....at jeg hadde det tøft ...selv om jeg sa det til de flere ganger......Da en blir utrbent på en Arbeidsplass...så er det en grunn å i dette tillfelelt så har jeg mange ting som Refererer til at jeg har blitt utestengt , mobbet, overkjørt ....forbigått .....å ikke RESPEKTERT! men jeg har tatt en besluttning ..jeg er nå sykemldt i fra min jobb...men jeg skal ikke tilbake dit...jeg skal i en annen jobb da jeg er RESTITUERT til det ! Det som jeg syns jeg har vært megt så modig med meg selv i denne perioden er at jeg tok signalene så hurtig ..selv om jeg hadde sett signalene ..før men ikke brydd meg om de...som vi mange ganger gjør . Jeg har Faktisk lært mye om meg selv , jeg føler i alle fall at jeg har lært å si nei i tide , har mere kontroll på meg selv..jeg er mye gladere , jeg Fokuserer mere på Positivitet en Negativitet .

Dette er meget viktig da en Blir utbrent er å lytte til kroppen sin , samt at en tar step for step ...har kontrollen over seg selv , samt at en Får ut det Negative.... Et meget godt Råd snakke med gode venner , noen du stoler på om Temaet En må faktisk få det ut av seg , å igjenn snakke positivt om de menneskene som har vært ille mot en ...Det har jeg klart så da kan jeg si jeg har vært modig , flink og samtidig så har jeg ikke sagt noe stygt til disse menneskene som ikke har vært snille mot meg , jeg ønsker de bare godt i livet, men jeg vil ikke ha noe mere med dem å gjøre.

Det som jeg mener er rett for meg behøver ikke nødvendigvis være riktig for deg . Så du får ta det du liker til deg ..å det du mener ikke er noe som du liker helt ok !

Jeg omprogramerer disse menneskene som Folk jeg ikke kjenner ...de som ikke har vært snille . Da ungår jeg de å ser di ikke selv om jeg ser de så snur jeg meg bort . Dette er fordi jeg vil ikke ha noe med de å gjøre. Dette er min måte å gjøre dette på. å for meg så Fungerer dette meget så godt :-)

Det som er nå må jeg snakke med noen framdeles ..men sier minst mulig ...mot normalt ...selvsagt. jeg har fått så Nok av mennesker som er Falske , overfladiske , ikke kan vise Repekt , være snill , fått nokk av mennesker som  må bruke hereteknikk for å komme seg fram i Arbeidlivet. Fått nok av mennesker som dolker deg i ryggen og Snakker pent om deg da de er med flere kollegaer av deg, da en er alene med denne personen så er hun et udyr! Mennesker som ikke kan være seg selv hele tiden har jeg Fått så nok av ....at jeg ikke ønsker å kominisere med de lengre . Det som er mitt våpen er at jeg tier , jeg har jo alltid sagt , da jeg mener det positive ord for å løfte andre ...medmennesker .

Dette er noe som kommer til å bli skrevet mere om i bloggen min ..er så glad at jeg har det helt vidundrlig , gleder meg på Framtiden .....Framtiden skal uansett bli noe annet enn det var før ..Nå har en bare positive opplevelser som Augusten er kommet for å gi meg !!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar