Søk i denne bloggen

tirsdag 7. august 2012

Målet mitt !

Heisan dere!

Jeg har har fått gjort en del ting som, jeg hadde planlagt å "gjøre"  noe har jeg fått gjort som jeg ikke hadde planlagt. Det som er megt Viktig for meg er at august mnd , skal være med på å løfte meg opp mere , jeg skal bare være sammen med mennesker som er positive , skal faktisk gjøre kun det som gjør meg Glad!!!!

Jeg fylte 36 år på søndagen den 5/8 1976 ble jeg født, jeg er meget bestemt meget sta, megt gla jente og har vell mere pågangs mot enn mennesker flest. jeg er megt opphengt i nummerlogi det er for meg som andre beregner biblen....jeg er utrolig besatt med å Regne om alt i tall form ...så mitt fødseltall er 5 dagen min altså , dette er noe som symobliserer den personen jeg er !!!  Det som er så utrolig er at det med nummerlogi er at det stemmer så utrolig med meg , å mine nære venner, de menneskene som jeg i blant har tvister mot ...som en merker at en ikke kan være sammen med så mye...ja mega spennendet !

Det som jeg merker har gitt meg et klarere syn på hva , hvorfor og betydningen . da jeg har brøte navnet mitt ned ...til bare tall....i fra pytagroretiske system ...altså dette kan jeg komme mere inn på om det er noen som ønsker svar.
Det som er viktig for meg er at jeg har det godt, de rundt meg også har det godt . Da får jeg en slik god følelse i meg. I dag så skulle jentungen min ...ligge til en venninne ..men, jeg hadde slik underlig magefølelse.....men, jeg tengte ikke mere ..men, telefonen ringte å gråtkvalt ville hun hjem . så jeg var å hentet henne umiddelbart. Det som en skal ta allvårlig så er det signaler som kroppen vår gir oss...noe som betyr at vi mennesker er noen Radare ...å ta signalene seriøst er viktig.

Det var da ingen fare med jentugen eneste at hun ville hjem ...til sin mamma .

Jeg startet med  å fortelle at jeg var utbrent , men nå er jeg på retur tilbake til det gode livet igjenn. Det som jeg kjenner at livet har snudd seg for meg på en positivitet er at jeg har vært disiplinert mot meg selv, samt så har jeg ikke straffet meg selv, jeg har både belønnet meg og samtidig gitt meg selv Ros , alene og sammen med andre. Jeg har vært Ærlig mot mine venner at jeg er utbrent , jeg har vært Ærlig mot meg selv at det er ikke  min egen feil at dette skjedde. men, jeg skal bidra selv for at jeg kommer meg tilbake i jobb å karrieren igjenn! Jeg har fått hvilet godt ut da jeg har trengt å sove lenge. jeg har stått opp tidlig da jeg har hatt mål for dagen som jeg har satt meg selv. det som er meget virkig så er det at en holder kontakten med mennesker som betyr noe for deg , jeg har holdt kontakten med de menneskene som gir meg god følelse og er snille samt at de har omtanke for andre mennesker. Mennesker som er selv opptatte som kun skal dyrke sitt eget ego er mennesker som tapper meg for Energi. Disse menneskene kan jeg ikke være sammen med mye. Det som jeg har behov for nå er å bli jordet være i mitt rette element . så kjenner at ben smerttene som jeg har hatt i mange mnd er mye mindre. Men , et bevis på at jeg lever da...jeg har ingen grunn til å klage selv om enkelte dager er er mere smertte fulle . Det som gjør meg så lykkelig inni hjertet mitt er at livet mitt har tatt en ny vei , et nytt mål e, en modig avgjørelse har jeg tatt , jeg har enda samme besluttningen som jeg hadde første gang i mai ..da jeg ble sykemldt. jeg tok da besluttningne at jeg måtte kommemeg bort i fra den jobben jeg sto i ...da ( Jeg har ikke sagt opp enda)  jeg har omprogramert i mitt indre da jeg jobbet, der så var det slik som gjore at jeg ble syk av å være der derfor har jeg det slik nå, derfor skal jeg i "NOE" annet ! Jeg liker at framtiden min nå er litt mere diffus , Faktisk så er jeg ikke redd, merker at noen i min familie er mere bekymret enn jeg noen gang har vært.....men, jeg tar det nå som bare at de bryr deg om meg . Jeg har egentlig aldri latt noen komme meg for nære i mitt liv. Har alltid hatt mine innerste tanker helt å alene kunn for meg selv . Mange mennesker mener de kjenner meg så utrolig godt , at jeg er slik å slik....jajaja sier bare  jeg. dere kjenn ikke mitt liv, min fortid , minbakgrunn , men dere vet noe om meg . Det samme defineringen er den samme på dere alle andre . jeg bare vet av dere..jeg vet ikke alt, jeg har faktisk flere venner av meg som ikke utleverer seg noe , de er lyttere, noen sier litt om seg selv ...å selvsagt skal ikke jeg og alle andre vite alt om andre . Det jeg egentlig mener her er at....det er ikke riktig at en konkluderer med at den peronen er slik pga at opphavet deres er slik å slik...de er innpodet på den måten ...pga at dered foreldre var slik..å slik ...

Jeg har mulighens meget meget sterke meninger Ja helt klart har jeg det, noe vi alle har jeg er så lykkelig for at jeg tørr være meg selv 100 % uten at jeg undskylder meg selv , å at jeg er slik å slik ....jeg er Rett å slett stolt at jeg tørr å vær meg helt enkelt !
Tenker litt at etter denne Nedturen så har jeg blitt mere styrket , mere moden , mere sterkere , stoler mere på min handle kraft, tørr å si i fra 100 % da det gjelder ! Sier ikke i fra i ett sett jeg ..å liker ikke at en Roper ulv heller for meget ...da er det ingen som bekymrer deg ..eller tror på en da en bare skriker ut i ett sett....Eller tar en Seriøst da en sier i fra kun EN gang NEMLIG !

Det har jeg gjort over for mine kollegaer på jobb...før jeg ble sykemldt...så har ikke noen savn etter å komme dit igjenn, kjenn bare at gleden at en ikke skal tilbake er helt korekt , er også utrolig glad for at jeg har fått ut av meg , den frustrasjonen jeg har hatt over for mine kollegaer som har vært med å bidratt for at jeg fikk denne smellen. Det som jeg nå i dag ser er at de samme menneskene går igjenn på den arb. plassen som ikke er snill mot andre, de går igjenn....

Det tok meg egentlig fra mai til nå sist i juni at jeg kunne si at jeg ikke skal tilbake dit uten å vise sinne...skuffelse....ergelse over at mennekser kan være så Slem mot andre . Det jeg følte i meg var at jeg ble så sint over for at en kunne være så igjennom ført falske ..disse menneksene jobbet jeg så tett i mot....å kjenner at jeg ikke kan snakke med de mere. kjenner at jeg kjenner de ikke mere , de er Faktisk OMPROGRAMERT i mitt indre til ikke kjente menneskser. Jeg har faktisk tilgit de alle på det Bruket for deres oppførsel så nå i dag kan jeg Faktisk snakke om situasjoner å smile ...det kunne jeg ikke for noen månder siden...da gråt jeg jeg...da jeg jobbet ble det også mye tårer... både på jobb ... grudd  meg utrolig før jeg skulle på jobb....Det som jeg nå kan glede meg på er at Framtiden min blir ikke sammen med de ..lengre å det er jeg meget lykkelig for,noe som har hjelpet meg megt til å komme meg dit jeg er i dag ! Noe som jeg kjenner har styrket meg i denne motgangen er at jeg frykter ikke framtiden, frykter ikke forandringer ..jeg liker forandringer gjør jeg virkelig , har Faktiks sett om det er noe jobb som jeg kan søke på , både som home bissniss , jeg har alltid Elsket jobb så veit at framtiden kommer til å gå utrolig godt !

Det at en tørr ta en utfordring som jeg allerede har gjort , å bare det å ta denne beslutningn er ubeskrivelig deilig !!!!

Til dere alle ...Ha en vidunderlig fin natt Snakkes :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar