Søk i denne bloggen

torsdag 14. mars 2013

Kabeltrommel - Bord <3




Da har Frøkena fått seg en Til Nydelig kabeltrommel....huset mitt bugner nå av mere kabeltrommel bord...Jeg gleder meg utrolig til at jeg får pusset de ...igjenn - Bare det å få denne Kabel - Trommeln ..e bare en nytelse i seg selv !

Jeg blir bare så utrolig lykkelig ..en vidunderlig følelese ...helt merkelig - Tenk at retro er en slik bekreftelse for meg at bare det å igjennskape denne nydelige stilen ...litt gammeldagse stilen ...e aldeles nydelig <3

Har skaffet meg Flere paller...så jeg skal lage meg nytt pallebord i stuen ...noe jeg både Gleder meg til å gjøre ..å bare det å få lov til å Reskape dette ...e aldles NICE !!!!!

Jeg kommer med Bilder ...skal ta flere sååå dere får se <3


Ønsker dere alle en Nydelig kvell <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar