Søk i denne bloggen

tirsdag 21. juni 2011

helt vanlig dag :-))))

Det er skjønt å kan skrive å bare, reflektere over dagen :-)))

Denne dagen så våknet vi opp til regn mange tenker sikkert da motsatt en meg , men jeg tenkte på alle plantene ute , gresset , ja alt livet ute ..helt enkelt :-)))) Det e bare så skjønt å se alt som spirer opp etter kvart :-))) har plantet gresskar, mini greskar pynte gresskar  , reddik , blomsterkarse,lupin,persille,gresssløk,sukkerertter, halloweewngræskar, vintersquash, petunia,ridderspore,blåknipling og så har jeg sådd løk :-))))Sååå da skjønn dere at jeg er like gla for litt regn å selvfølgelig fantastisk godt med sol også :-))))


denne dangen så har jeg vært til ei hærligvænninna :-))) blir alltid så sinnspirert når jeg er på besøk til henne :-))) Alltid hærlig å snakke med henne praten vår sitter alltid så lætt :-))) Det er slik jeg liker at en kan mene så mangt men, vi har den samme visjonen i livet og samtidig så respekterer vi andre mennesker for slik i de er ikke at de må alltid være andeledes for at en må like de ....

Jeg hentent no englene mine på skolen ...det er bare dager igjænn før de endelig kan si at de har skole ferie :-))) i dag så skal det grilles i klokkerhagen så det blir skjønt :-))) Alltid så hyggelig å være med på aktiviteter som barna er med på og en møter andre mennesker på sin vei også :-)))

Vi har no tatt opp en del grill mat så vi gleder no oss til det ja :-))))

Håper no bare at været blir litt opphåld ser ut av vinduet nå at ...det migregna .......nå....jajja :-)))

Jeg har startet opp å lese litt bøker , kjenn at det er så godt å la tankene flyte og samtidig kjenne at en tar i mot mere lærdom :-))) Leser nå boken Alvehealing , boken er bare så fasinerende , kjente meg bare så igjænn av Doreen Vitue , i mange situasjoner ....men, det er det som en tar opp når en leser bøker , så er det da en fokuserer på en annet nivå i sinnet ditt da, en er på et annet nivå der en er mottakelig for informasjon , samtidig så lærer en masse ved å lese og fokusere . Det som er så intresangt at det som er det enkleste er ofte det bæste :-))) helt enkelt :-)

Tru det er sikkert mange der ut som har noe , eller masse ting i livet sitt som en ikke e så gla i , eller ønsker å få endret , fokusere da ved det du ønsker  å få endret i livet ditt , skrive ned hva som er dumt som du mener ikke er  så fint , men som har forbedrings potensialet på det største :-)))) Jeg som ikke er så gammel men , som heller ikke er pur ung heller har selvsagt hatt mitt slit i livet, samme som Doreen var jeg gift med en mann som jeg ikke hadde det bra med , jeg og doreen har også den samme livs visjonen at vi trur på mere en at himmeln er blå under skyene , jeg har tru på det spirituelle og så har jeg også evner som jeg  ikke alltid i mitt liv har skjønnt hvorfor jeg bare plutselig bare viste ......
Men, det er mere mellom himel og jord en , en vet faktisk :-)))

Det er ikke alltid like lett å forklare til andre hvorfor en bare vet , men slik har en lært seg opp igjænnom årene at det en får til seg i det indre , for energi er energi  å det er flyttbart ......å svaret ligger i luften mange ganger , kjenner alltid på meg om denne dagen så må en jobbe mere eller om en dag blir hærlig , magefølelsen min det er den jeg jobber fult å helt med :-)))

Kjærlighet er viktig å vise , til alle mennesker , det sender jeg ut kvar dag til alle menneskene på denne jorden kvar dag , selv de som gjør stygge handlinger sender jeg ut kjærlighet , en stopper ikke hat med hat , en stopper ikke andre men en kan faktisk sende ut masse kjærlighet slik at andre får en go dag, det en skal tenke på å dette er sant , så får en alltid tilbake det en selv sender ut , så sender en ut et hat til et annet menneske så får man samme smertten som en sender ut , så helt enkelt være mot andre slik du ønsker andre skal være mot en selv . En kan selvsagt ikke like alle , men en skal respektere andre helt enkelt :-)


Ha dere alle sammen en kjærlig dag jeg og mine engler skal nyte denne tirsdagen sammen :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar