Søk i denne bloggen

mandag 20. juni 2011

tid for ettertanke .....

Vi får alltid et tegn som vi skal ta i bruk i dagen ..men, det er ikke alltid at en leser de beskjedene en får heller ikke tar seg tid til å lytte til de indre signalene en får ....

Det er viktig at en fokuserer og tar korppens signaler seriøst ...har fått klekkelig erfart hvor galt det kan gå selv, å ikke være så flink til å lytte når kroppen egentlig vil noe helt annet :-)

Det jeg fokuserer på i min kvardag som muligens kan være til hjelp for mange andre er å være positiv , la livet være godt å leve , godta at det skjedde , samtidig er det FANTASTISK  viktig å fokusere på at dette klarer jeg å jobbe meg ut av ..men tiden den er den jeg trenger :-))))

Jeg har godtatt at jeg har fått masse smertter som ikke går over ....jeg er ingen tilhenger av medikamenter så jeg fokuserer på det positive og trosser smerttene men jeg ,  tenker kjærlighet, lykke, tenker faktisk positive tanker å gleder meg på alt som kommer til meg av lykke og begeistring :-))))

Jeg har fått bekreftet at dette kommer til å ta sin tid , men derfor så har jeg bestemt meg for å snu denne situasjonen til  mitt lykkeprosjækt ....:-))))

Det hørers sannsynligvis for mange meget rart ut men det er min måte på og godta smerttene samtidig få til noe annent samtidig være kreativ og lære noe annet ikke feil det bare så rett så rett :-))))

Ser faktisk at jeg har mere tålmodighet ...men når smerttene  mine er på de værste så må jeg da også lære meg til å telle mere til 10 eller 100....for da e jeg bare så fortivla , men det er slik med oss alle , mennesker at plages vi med noe uavhengig hva det er så er det smertten i kroppen som er på en måte den som gjør at en blir letter irritabel ..heldigvis så lar jeg ikke sinne eller noe slikt ødelegge min dag :-))))

Det som er så godt det er at en har fantastiske barn som jeg alltid titelerer for mine ENGLER :-))) De er livet mett helt enkelt :-))) De betyr alt for meg og ser det nå at jeg har 3 fanntastiske barn den største er meget skole flink :-))) Er en stolt fotball gutt :-))) er fantastisk til å hjelpe til å har et fantastisk godt hjerte :-))) jenta mi er også fantastisk skole flink hun også :-)))) hun har en del ting hun har problemer med , hun har ikke  hår , hun har atopisk eksem ...noe som til tider er meget plagsomt for henne ...men, selv om hun har det så har hun et fantastik hærlig hjærtte hun også :-))) viser kjærlighet og varme :-))) riktig så søt og go pruskeluska som jeg alltid kaller henne :-))))


Min minste sønn er Fantsastisk flink han også :-))) hærlig å se hvordan han har utviklet seg dette året på skolen :-)))) han har et fantastisk hærlig hjærtte han også er en Fantastik go gutt som vil alle godt :-)))
Godt å se at han har empati og viser oppriktig at han bryr seg om andre :-))))

Da ser en at en har lært barna sine at det er viktig å bry seg om andre , ved og vise empati og medfølelse :-)))  har moral preken for de for å påminne dem hvor viktig det er :-))))

Håper dere andre har en fantastik fin dag :-))) har luket litt gress nøte en kaffe ute så skal jeg hente mine Engler snart :-))) gleder meg til de kommer hjem skal bli så skjønt :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar