Søk i denne bloggen

onsdag 17. august 2011

Sommer minner :-)))

Hei :-)))

Har vært opptatt denne sommeren med masse ....så jeg har ikke vært noe aktiv dessverre......men, nå skal jeg være dyktigere ....helt riktig :-)

Denne sommeren ble litt uvanlig for meg ...jeg fikk prolaps i ryggen så jeg har ikke vært ..i det samme tempoet som før.....jeg har blant annet vært borte fra jobb siden april, så jeg har fyllt dagene med det som betyr mest for meg ...å det er HYGGELIGE MENNESKER :-)))) Det gir meg energi, pågangsmot  ja det gir meg masse glede i livet helt enkelt :-))) Selv om jeg har kroniske smerter døgnet rundt så føler jeg at det kan jeg ikke la ta overtaket over livet mitt, jeg har som sagt godtatt situasjonen min ...som den er ...gjør en ikke det så har en i allefall tapt på alle  vis ....mener jeg ....

Jeg har plantet masse i hagen ...for å se hva som egner seg og hva jeg får til hehehhe ..bilder kommer dere skal få se er faktisk utrolig stolt av at jeg har vært så kreativ som det går an å bli :-))) Det som gjør at en også får annet perspektiv er at fokuset kommer på noe annet enn det enn blir påminnet om ....hele tiden Smerter, men har latteren løs hele tiden syns faktisk at det er meget viktig å le masse , ha gode mennesker rundt deg som betyr masse for en , samt så har det også vært vidunderlig og fått være alene også...gjort det en har kjent for der og da , jeg har dager som jeg ikke klarer å gå normalt, jeg har lammelse i den ene foten ...så da jeg ikke er snill med meg selv og driver rovdrift på meg selv ..så får jeg svi.......men , syns det e godt å gjøre litt ..bruke kroppen sin på hage arbeid og ute i naturen her bare så skjønt :-)

Sommeren  til meg i år har vært den beste ever ever som jeg kan huske , solen har bare vært skjønn :-))) Alltid godt å nyte sommeren på sitt bæste .....da en kan kose seg med ei god bok  på altanen sin ha et meget flott altan som jeg er veldig glad i ..den e bare sååå solrik da solen kommer tidlig på morgenen ...ut å nyte en god kopp kaffe ....høre på fuglene , høre de kvittre , høre vinden i trærne ....bare reflektere over dagen , nyte øyeblikkene , tenke over hvor godt en egentlig har det , syns det er viktig å sette pris på hvor godt en har det , på alle måter, at en klarer seg seg selv , ja tenke på at det er faktisk mange andre mennesker der ute som faktisk ikke har det så bra ....tenke over livet syns jeg er viktig i alle sammenhenger , at en faktisk viser at en bryr seg om andre mennesker , at en viser respekt over for andre, at en viser kjærlighet og varme til andre , at en ikke tar hevnen i sinn munn ...da en føler seg såret .......DA er det så lett at det blir det gale steget, men alt en gjør som en gjør i ordet hevn..kommer tilbake til en selv , så DERFOR...........helt enkelt det lønner seg aldri å komme med en hevn til andre, det er bare å si til seg selv takk for at du viser meg ditt sanne jeg , tusen takk for at nå vet jeg virkelig hvordan du er på ditt vakreste......siden du ønsker jeg skal se deg slik å samtidig ...siden du ønsker å vise meg ditt sanne jeg ..så er jeg meget glad......Da jeg opplever ......det SANNE jeget til andre ....blir bare så evig takknemlig på alle måter, så det er en god del som har fått en annen betegnelse i mitt liv....som bekjente ...i stedet for vænna .....men, med tiden og livet som er den hardeste skolen så lærer en alltid noe nytt......alltid det som er så skjønt da en lærer noe nytt at en kopierer det og holder på det nye som er så mye bedre .....enn det som en gjorde før ..da alt ble vanskelig .....

Det som en ikke alltid forstår det kommer til en ...en skal lære seg til å bli bedre lyttere , lære seg til å ta i mot info, vi har det mange ganger så travelt da vi stresser fra det ene til det andre , lære seg til å følge intuisjonen sin mye bedre :-))))

Denne sommeren har jeg vært  oppslukt i bøker må si jeg har vært fortryllet i alle herlige bøker , jeg liker det åndelige som har en mening , som en kan lære mere om forskjellige betydninger både på livet , men samtidig få en forklaring på hvorfor en reagerer slik en gjør ....lære seg masse flotte tenknikker som jeg faktisk aldri noen gang kommer til å legge bort.........de kommer til å følge meg hele livet helt enkelt :-)))))

Må si at lykke følelsen er bare så god for tiden , men da er en også i den rette balansen i livet , er tydelig at en har den rette balansen i livet ..men, slikt er det vi er magnetiske ...så lik tiltrekker likt helt enkelt :-))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar