Søk i denne bloggen

lørdag 21. juli 2012

Heisan :-)


helt utrolig været er ikke helt med oss ..her i Nord...mene jeg har fått pusset paller , å har enda en del å gjøre me kabeltrommel i tre ..skal ta bilder å legge ut på bloggen , slik at dere får se, hva jeg gjør med pallene ...mene da en va så sykt godt i gang så blei det Regnvær....Eg  valgte derfor å gjøre inne ting da!!!


Lika å være kreativ , å i dag har jeg hatt en Date med min symaskin å ja hva skal jeg si vi ha nu vært jævla gode vænna i dag ASSA !!!!


E utrolig hyggelig å skape noe selv, så i dag har jeg Reprodusert dongerivæsker , som har vært utrolig hyggelig å laga...de e ikke færdig mene ååå jo så artig å se at det e framgang, ute er været ikke det bæste så , da e det viktig å gjøre inne ting nu !!!


Godt å få Skrevet ned noen Ord, tanker , å være i det kreative gjørnet e bare så utrolig vidunderlig !!!!

Jeg annbefaler flere til å ta vare på gammle klær..osv om de e gla i å sy , eller om du har lyst til å lære seg , det e utrolig skøy :-)

Håper at jeg kan være med på motivere nettopp deg ..til å gjøre noe annet om du bruker det som er i deg til noe positivt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar