Søk i denne bloggen

torsdag 16. august 2012

Kabeltrommmler i tre.....

Heisan ...

Dagene bare rusler så fort , noe som både jeg og mine herlig unger syns er både kjekt for det er et bevis på at vi har det utrolig godt, samt så kommer kvardagen fortere , å skoledagene er her snart.

Da har eg fått gjort mer med kabeltrommlene siden sist jeg , er utrolig fornøyd med at jeg har fått malte de .....både pallene også....skal ta mer bilder av de så dere får se.


jeg har fått unna mye..malet hus , malet inne , fått koset meg masse både med å sy, være kreativ , gjøre noe som gjør meg glad er det med positive i min situasjon. Gleder meg masse til jeg skal melde meg som vikar på flere sykehjem . Skal bli utrolig koselig å få komme tilbake i den jobben igjen , har trengt litt på det...er nå 4 år siden jeg var i den jobben men kommer til å gi meg utrolig mye Glede, energi, å bare det å glede seg på å dra på jobb igjen kommer til å gi meg den største gleden på lenge da det gjelder jobb å karrière .

Livet er for kort til at en skal ha det tøft på jobb. Det å bli utbrent å ta signalene seriøst tror jeg faktisk mange ikke gjør...som også i mott tilfelle ..du det går bra...det går bra...dette er noe vi er utrolig flinke til å si til oss selv for igjen presse oss selv litt mer, jeg gjorde det selv , følte meg ut laddet, var ut laddet , Håper at jeg kan være til hjelp for andre slik at de mulig skjønner signalene kroppen..gir en før en blir helt utbrent som jeg ......tomhet, slapp, lite motivert.sliten , ingen latter...kjente innvendig ...noe merkelig at hjerte ..liksom ble større...på en måte, ble mer livløs, husden var livløs, kroppen også , var tung ...alt var et ork....men selv om jeg hadde disse ....signalene så motivert jeg meg selv 100 % å ga alt jeg hadde på jobben , der jeg ble behandlet meget stygt av mine kolleger Mobbet. jeg vet at hadde jeg konfrontert de med dette så hadde de ledd...av meg , de hadde sagt at jeg har da aldri mobbet deg jeg ....jeg vet det fordi disse menneskene de ønsker ikke å identifisere seg meg at de har gjort det, de ønsker ikke heller å innrømme sine feil, disse menneskene er mer ..eller lettere sagt heller " Feilfrie i sine egen tanker. Det jeg selv vet er hvordan jeg over lang tid har blitt behandlet av ledelse og de på gullvet , de som jobbet sammen med meg , å de andre guppenen ved denne arr. plassen. Er at de har behandlet ikke bare meg , men så mange mange andre med overdådighet, stygge metoder for å ødelegge andre, baksnakker om deg mens du selv hører på, lurer på hvor morsomt andre hadde syntest det var.....liksom jeg bare undrer jeg .......! Det at ord kan knekke et menneske er jo ikke rart , hvor mye følelser er ikke lagt i ord, da en snakker å gir ordene lyd, da du selv kan velge ordene ..å selvsagt ord lyden! Jeg kan faktisk skrive om Flere situasjoner i fra denne arb. plassen ...kan jeg men, jeg har besluttet at jeg kommer ikke til å fortelle de med navn , kommer heller ikke til å fortelle hvor denne arb. plassen er henne , å det er en god grunn fordi jeg gir den null energi, jeg gir disse menneskene null energi, jeg ønsker ikke å snakke deres språk, så derfor så velger jeg å lage denne situasjonen om til mitt mål, til min visjon i livet ...vet at jeg  har lært mye av disse menneskene som har gjort mitt liv til en ny ned tur som ble heldigvis en korter enn antatt...noe en faktisk aldri vet på forhånd da en opplever slike ting, dette hadde kunnet blitt lengre syke periode ...

Jeg har heldigvis gjort mye riktig i denne tiden jeg , det at jeg bestemte meg tidlig for mål i sykemelding perioden min var utrolig viktig. Det som også har vært utrolig godt er at jeg har tilgitt alle de menneskene som har vært vonde i mot meg i det indre, jeg gir de ingen energi, jeg ønsker ingen kontakt med de. Det som skjer da en klarer å omprogrammere mennesker slik jeg har gjort til ikke bekjente, de som har vært råtten  i mot meg er utrolig Vidunderlig, det at en kan vende det råtten  om til noe godt har jeg klart ....veldig godt syns jeg selv . skal komme med mere utfyllende råd til dere som trenger det, er meget så stort for at ting har løsnet å ei ny framtid er fram for meg , det som ikke jeg bekymrer meg for mer er hva framtiden bringer meg , føler meg på en måte meget så gammel fordi en har opplevd mye nedgagstider i mitt liv, det jeg har valgt å gjøre med den nå er å Vende alt om til positive ord som kan hjelpe deg i natten, dagen , der du er , er så skjønt å kan være til hjelp ....livet er med oss slik vi ønsker å ta det og bruk det , vi er skjøre vi mennesker , dessverre så tar ikke vi så godt vare på oss selv som vi mange ganger gjør mot gjenstander...som bilen vår..
det er et meget godt poeng det med bilen , den polerer vi og vaker å steller men, vår kropp steller vi ikke like godt.....dessverre vi driver mere rovdrift..på oss selv ...


Ha en vidunderlig fin natt ....tusen takk for at du kommenterer ....alltid hyggelig !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar